Dag 2

Sorters av killar jag faller av.
Jag gillar killar med klädstil, det ska inte vara beroende av mode eller så. Men har lite Hum om rätt kläder.
Jag gillar killar med sjuk humor, det ska ha lätt till skratt och kunna flumma!
Jag gillar killar som öppnar sig och berättar vad han känner.
Jag faller för ögonen, ögonen ska vara snälla men det ska vara glimt i ögat!
Haha, detta låter nog sjukt..men jag faller för killar som har smala och långa läppar, SÅ GULLIGT!
Om killen gillar skräck så är det ett stort plus i kanten,
Killen får gärna hålla på med nån sport, men inte vara en värsta sportfåne, som knappt gå prata med om han förlorar.
Jag älskar killar, som visar inför alla att jag är hans flickvän. Att han kramar mig inför hans vänner.


Sorters av killar jag inte faller av.
Killen vill ha ett öppet förhållande, han vill inte ha ett "hemligt"..det är det värsta jag vet!
Jag gillar inte killar som är för på..Jag gillar inte killar som bara vill vara hemma, jag vill hitta på saker med han..
Jag HATAR killar som typ "tar" sina flickvänner, så flickvännen bara skiter i sina vänner..och bara umgås med HAN 24/7.
Vi lever bara en gång, och varför binda sig i tidig ålder, LEV LIVET!?
Jag HATAR killar som håller på med andra tjejer, antingen har du en tjej, eller INTE.


För att få mig att falla,
* Du måste vara modig, gå fram till mig, då är jag din, hahah.
* Du måste visa att du gillar mig.
* Du måste vara rolig och ha en sjuk humor.

Men ingen är perfekt, men du ska vara så nära som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0