Dag 3

Min familj-
Mina föräldrar bor ihop, jag har två bröder.
Vi bor i ett samhälle med mina fem hästar, 4 hundar och 4 katter.
Hela familjen är intresserad av djur, alla har ett slags eget djur.
Jag äger en häst, sen äger mina föräldrar de andra.
Min häst som jag äger då heter Sävrarps Lycka och är 3 år.
Hon ska komma ut på banan och tävla nästa år, hon får ju tävla tills hon är 18 så hon har gott om tid på sig.
Min ena bror ska snart flytta hemifrån, det ska bli gött..men kommer sakna han..
Min andra bror har inte slutat skolan än så att han bor nog hemma ett tag till.

Jag har en egen hund som heter Balto, han är en ganska stor hund.. han är gråhund :)
Hehe sen har jag en kisse som heter Bamse, som vi har födt upp :D

MIN FAMILJ HAR HUMOR !
Hehe i min familj skrattar vi mycket, alla är glada och har go humor.
Mina föräldrar är aldrig pinsama..? Utan kompisar verkar bara tycka de är goa! YEAH!
De har väldigt lätt till att skratta är typ aldrig stela..?
HAHA, min kompis berättade att en kompis till den, deras familj typ sitter helt tysta, asså pinsama tystnad, HAHA hade nog garvat ihjäl mig..


DJURINTRESSE
Alla i min familj gillar djur, LÅTER SOM VÄRSTA DJUNGELFAMILJEN.. HAHA.. men min mamma och pappa är djurmänniskor så det är inte konstigt att vi "BARN" också har blivit det.


Hur bor ni?
Vi bor i ett samhälle, hehe vill inte lägga ut var, (PEDOFILER)..
Jag har ett stall pecis jämte huset, ehhe sen har jag sån LYX!?
Jag har en tennisbana..som jag aldrig använder..(TRÅKIGT)
Vi har många rundor man kan Köra/rida, det är GÖTT!

Har ni några frågor?
Ställ jättegärna!





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn smink(Concealer & Eye Pencil) - http://mallemusic.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-smink-concealer-eye-pencil.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vecka-14.html

2012-04-04 @ 12:14:36
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0