Dag 4

Hejsan idag ska jag prata om mina rädslor.
MINA STÖRSTA RÄDSLOR!
Jag är rädd för-
* Möss
*Råttor
*Hamster
*Marsvin
*Höns,fåglar.
*spindlar
* Myror..?
*Ormar
*mörker...
* Gå ensam hem i skogen..DÖR HELLRE!
* Skräckfilmer, HAHA men ser de hela tiden, kommer bli sinnesjuk av det!?


Hur har du fått dessa rädslor?
* Möss- De är äckliga och snabba! asså de är bara allmänt ÄCKLIGA!
* Råttor- Samma som möss, de är snabba och äckliga! Men de har också en skiiiiitäcklig svans!?
* Hamster- Vet inte varför jag inte gillar Hamstrar, kan vara för de liknar mös..
* Marsvin- HAHA, fick min rädsla hos en kompis..asså de har nåt konstigt ljud som gör mig freaky..?
* Höns,fåglar-Haha, blev jagad av en höna när jag var liten så det sitter i den rädslan..fåglar liknar höns.och äckliga.. Jovisst blåmesen är gullig, men skator och kråkor, döda mig.
* Spindlar- Äckliga bara! gå inte förklara! de är bara allmänt äckliga.
*Myror-Bits eller kissa, så äckligt!
*Ormar-Långa och äckliga slemmiga rörelser. Euw..
* Mörker- Beror på att jag har kollat på för mycket skräckfilmer..
* Gå ensam hem i en skog..- Beror på att jag har kollat på för mycket skräckfilmer, hiih
*skräckfilmer- Hatar men ändå älskar jag skräckfilmer. Låter sjukt men.. jaja

Har du övervinnit en rädsla nån gång?
Jag har nog övervunnit många rädslor. De jag har skrivit här, några vet jag att jag aldrig kommer kunna sitta och klappa. NEVA. Men jag var livrädd för att flyga ett tag, (berodde på en skräckfilm), nu har jag varit i Kina,egypten osv..
HAHA, detta är sjukt pinsamt, men jag och min kompis var rädda för näcken när vi var riktigt små, hiih det är jag inte längre..COOLING!


Har du alltid varit rädd för de?
Det konstiga är, att när jag var liten så höll jag i möss och när mina katter tog de så räddad jag de. Aldrig att jag hjälper en mus, ALDRIG..
Mörker har jag aldrig gillat.
Myror , gillar nån myror?
Hade du gått hem ensam i skogen bland Älgar, råddjur, vildsvin, rävar osv..?

Jag har nog alltid varit rädd för allt annat som inte står över denna tex.

Puss och kram, Sean Banan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0