Dag 1

Min drömkille.

Min drömkille, han ska vara snäll, omtänksam, sjuk humor, glad och inte blyg!
Jag vill ha en kille som visar hela världen att just jag är hans flickvän.
Jag vill ha en kille som kan kyssa än framför andra.
Jag vill ha en kille som är rolig och schysst mot mina vänner.
Jag vill ha en kille som jag kan lita till 250.
Han ska vara uppriktig, säga vad han tycker. (Hatar folk som ändrar sin åsikt för nån annan inte tycker så..)
 
Snäll

Min kille som sagt ska vara snäll, han ska vara ödmjuk och lugn.
Han ska vara en riktig drömprins! 
 

Sjuk humor.

För att kunna leva ihop med lilla jag, så ska han vara skojig!
Han ska vara rolig men ändå seriös. 
 

Blyg..?

Jag vill inte ha en blyg kille som går och gömmer sig bakom en och knappt hälsar på andra.
Jovisst blyghet är inte man bara kan intala sig själv att inte vara.
 Men jag vill ha en kille som kan presentera mig för sina vänner,
Kyssa mig inför alla.
 
 
Krav? Lite kan man få drömma? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0