Mina favoritfilmer!

Moas filmtips!

Jag älskar att kunna bädda ner sig i sängen och på kvällen och bara glo på film! Så mysigt!
Jag har filmer som jag kan se flera gånger om, jag älskar att bara kunna lägga sig i sängen, sätta på tvn, och du har nåt att titta på!
 
Fredagen den 13.
Fredagen den trettonde, är så kul! Jovisst det är en skräck, men kom ihåg när jag och min bästis såg den, har nog aldrig skrattat som vi gjorde åt filmen!
Filmen får 5 av 5 stjärnor :)
 
Lol
Filmen är visar verkligen hur det är att vara tonåring på 2000- talet. Det är inte alltid lätt men oftas väldigt kul! Mycket handlar om alkohol och sex i dagens samhälle?
Filmen får 5 av 5 stjärnor!
 
Case 59
Denna film ska man inte se ensam! såg på den 10 minuter själv och det räcker, sedan med vänner mycket bättre! Ingen mysfilm direkt..
2 av 5 stjärnor.
 
 
America virgin
Detta är en av de bra filmer jag sett som är så jävla rolig! Jag och min Kompis Angelica låg på golvet och skrattade! Så rolig! Denna film rekommendera jag stort! En sån jäkla bra komedi!
5 av 5 stjärnor!!
 
Love and other drugs
Denna film är romantisk! Handlar om en kille som kan få vilken tjej han vill och ligger med varenda tjej.
Han träffar en svårflörtad tjej som har Parkinson ( Man kan börja skaka kraftig, okontrollerat.)
Han faller och hon är svår att få!
Väldigt romantisk!
4 av 5 stjärnor!
 
Cockpit
Jag är inte mycket för svenska filmer, tycker de är ganska tråkiga..
Men cockpit är sjukt rolig film!
5 av 5 stjärnor!
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0