Frågor.

kärleken
är du singel? Ja!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa.
kärlek eller sex? kärlek.. ?
har du varit kär i någon? ja.
finns det någon för dig just nu? Nää!;)

om mej själv
fullständiga namn? Moa Andersson
när fyller du år? 21 Februari
vad har du på dig just nu? Jeans och linne
vilken årstid är bäst? sommaren heltklart.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna upp jämte min sötnos till hund! (HAHA)
vad tycker du mest om hos dig själv? mina ögon :)
vad är du bra på? sova.. mohaha
vem älskar du mest på denna jorden? Min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Både och.
vänner
vem är din allra bästa vän? Matilda,Wilma och Kristin!
vem vet allt om dig? ingen vet allt!
vem är den roligaste av dina vänner? Alla.
vem är snyggast av dina vänner? alla är väl snygga på sitt sätt.
vem är mest partyprisse? haha hmm..
vem är den du helst har filmkväll med? Alla :D
vem av dina vänner är mest "evil" ? eehm, haha ingen?
vem röker av dina vänner? Ingen..?
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? jag går hellre själv.
familj
vem står dig närmast? min mamma och pappa?
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
vem är farligast i din familj? haha Axel..
vem ser roligast ut i din familj? Emil..
vem är coolast? me ;)
har ni något husdjur? hund, katt, häst
vem har du mest gemensamt med? Mamma och pappa!
vem står för underhållningen? haha alla.
vem sover du oftast med? själv.
roligaste kvällen med familjemedlem? många kvällar!
om idag
vad har du gjort? Varit i skolan
har du varit glad idag? absolut :D vädret har vatt toppen.
har du varit ledsen idag? nej
har du gjort något bra idag? Läst en bok! MAHAH
vad ska du göra nu? Jogga.
har du gjort något dåligt idag? nä?
vad har du ätit idag? Piizzaa!
har du duschat idag? Nej
är du trött nu? njääe
vad händer i morgon? Skoola!:(

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fin blogg! :)

är allt bra ? :)

2012-03-31 @ 10:37:45
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-03-31 @ 17:06:43
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0